Створення нової угруповання — Створення модів — Модифікації — S

Створення нового угрупування

Для створення нового угрупування нам знадобляться файли:

game_relations.ltx — реєстрація угруповання в рядку з іншими, таблиці відносин і симпатії

death _ manager. script точно не знаю для чого. Напевно щоб об'єкти спавн в трупах цього угруповання

death _ items _ by _ communities. ltx — для спавна предметів в трупах НПС нового угрупування

se _ respawn. script — респавн бійців нової угруповання

character _ desk _ x. xml (замість х назва локації, наприклад escape -кордон)

dialogs. script — для вступ в нашу угруповання

string _ table _ general. xml — реєстрація угруповання не як anarhist а як Анархіст

dialogs _ escape. xml — для вставки функції активації вступу в нову угруповання

1. Визначтеся, як ви хочете назвати своє угруповання ну, наприклад, Анархісти.

2. У файлі game_relations.ltx необхідно додати своє угруповання:

А) У таблицю відносин:

| Freedom | bandit | zombied | strange | trader | arena_enemy | anarhist |

actor = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0

actor_dolg = 0, 0, 0, 0, -5000, -500, -5000, 5000, 600, -5000, -5000, -5000, 0, 0, -5000

actor_freedom = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, -1500, -5000, 5000, 0, -5000, 0, 0, -5000, 0

stalker = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0

m -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, 5000, -5000, 0, -5000, 0

military = -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, 0, -5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0

killer = -5000, -5000, 0, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, 0, -5000, -5000, 0, -5000, 0

ecolog = 0, 600, -5000, 0, -5000, 1000, -5000, 5000, 500, -5000, -500, -5000, 0, 0, 0, 0

dolg = 0, 600, -5000, 0, -5000, -500, -5000, 5000, 5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, 0

freedom = 0, -5000, 600, 0, -5000, -5000, -5000, -1500, -5000, 5000, 0, -5000, 0, 0, 0, 0

bandit = -5000, -5000, 0, -5000, -5000, -500, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, -5000, 0, -5000, 0

zombied = -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, 0, -5000, 0

stranger = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -500, -5000, 0, 0, 0, 0

trader = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0

arena_enemy = -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, 0, 0, 0

anarhist = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0, 600

(Якщо в таблиці не буде вказано відношення т. Е. В осередку на перетині угруповань то вона визначається як 0 — нейтрали!)

б) також в рядок перед таблицею communities:

communities = actor, 0, actor_dolg, 1, actor_freedom, 2, stalker, 5, monolith, 6, military, 7, killer, 8, ecolog, 9, dolg, 10,

freedom, 11, bandit, 12, zombied, 13, stranger, 14, trader, 15, arena_enemy, 16, anarhist, 18,

в) У розділі communities_sympathy додати:

3) В death_manager.script шукаємо рядок local community_list і додаємо свою группіровкув дужки:

4) У файлі death_items_by_communities.ltx пишемо:

5) Для респавна бійців угруповання в se_respawn.script пишемо local simMaxCount = <після зомбі:

anarhist_novice = 20, anarhist_regular = 20, anarhist_veteran = 20, anarhist_master = 6,

6) Щоб при вбивстві НПС нового угрупування гра не вилітала в xr_statistic.script після рядків з зомбі:

zombied_novice = 1, zombied_experienced = 2, zombied_veteran = 3, zombied_master = 4,

anarhist _stalker_novice = 1, anarhist _stalker_experienced = 2, anarhist _stalker_veteran = 3, anarhist _stalker_master = 4,

elseif npc: character_community () == "zombied" then

elseif npc: character_community () == "anarhist" then

community = "apple-converted-space"> anarhist "

7) Тепер в character _ desk _ x. xml (замість х назва локації, наприклад escape -кордон) вибираємо будь-якого НПС і в розділі:

stalker —группіровка до якої ставитися НПС (в даному випадку сталкер)

7) Щоб угруповання відображалася як Анархіст зареєструємо її в в файлі string _ table _ general. xml:

А) Відкриваємо game_relations.ltx і додаємо наступне:

У назви угруповань:

communities = actor, 0, actor_dolg, 1, actor_freedom, 2, stalker, 5, monolith, 6, military, 7, killer, 8, ecolog, 9, dolg, 10,

freedom, 11, bandit, 12, zombied, 13, stranger, 14, trader, 15, arena_enemy, 16, anarhist, 18, actor_anarhist, 19,

і в таблицю відносин:

| Freedom | bandit | zombied | strange | trader | arena_enemy | anarhist | actor_anarhist |

actor = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0

actor_dolg = 0, 0, 0, 0, -5000, -500, -5000, 5000, 600, -5000, -5000, -5000, 0, 0, -5000

actor_freedom = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, -1500, -5000, 5000, 0, -5000, 0, 0, -5000, 0

stalker = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0

m -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, 5000, -5000, 0, -5000, 0

military = -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, 0, -5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0

killer = -5000, -5000, 0, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, 0, -5000, -5000, 0, -5000, 0

ecolog = 0, 600, -5000, 0, -5000, 1000, -5000, 5000, 500, -5000, -500, -5000, 0, 0, 0, 0

dolg = 0, 600, -5000, 0, -5000, -500, -5000, 5000, 5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, 0

freedom = 0, -5000, 600, 0, -5000, -5000, -5000, -1500, -5000, 5000, 0, -5000, 0, 0, 0, 0

bandit = -5000, -5000, 0, -5000, -5000, -500, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, -5000, 0, -5000, 0

zombied = -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, 0, -5000, 0

stranger = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -500, -5000, 0, 0, 0, 0

trader = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0

arena_enemy = -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, 0, 0, 0

anarhist = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0, 600

actor_anarhist = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, 0, 600, 600

в) У death_manager.script шукаємо рядок local community_list і додаємо

"Arena_enemy", "actor_dolg", "anarhist", "Actor_anarhist">

г) У dialogs.script в розділ:

function actor _ set _ anarhist (actor, npc) -це функція вступу в нашу нову угруповання

printf ( "ACTOR NOW IN [anarhist] COMMUNITY")

if db.actor then

db.actor:set_character_community ( "actor_anarhist", 0, 0)

Ну і залишилося активувати цю функцію! Активація відбуватиметься через діалог в такий спосіб:

Якщо ми хочемо активувати на кордоні то вибираємо dialogs_escape.xml і шукаємо там будь-який діалог (звичайно краще створити свій діалог спеціально для вступу але покажу на прикладі будь-якого іншого щоб було зрозуміло) наприклад ось:

І після того як Сидорович скаже: Ну як ми з тобою зробимо ви будете в угрупованні Анархіст!