Лічильники гарячої та холодної води — Вода — Питання-відповідь

Лічильники гарячої та холодної води

Привіт з моменту переїзду в нову квартиру ми встановили бойлер і ніколи не користувалися гарячою водою. Одного разу до нас прийшла жінка з тепломереж і виписала папірець про те що нам треба міняти лічильник гір води, але я про це забула. Через пів року ще повірка і мені приходить квитанція на 3000 рублів! Я ж не користуюся гарячою водою. Чи є якийсь справедливий вихід з цієї ситуації.

світла · 16.09.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 17 переглядів

Вітаю! Нарахування, про які ви пишете, звичайно ж виглядають несправедливими. Але …

Якщо дивитися на ситуацію з формальної точки зору, то щоб не платити за гарячу воду зовсім, вам треба було офіційно заглушити введення від стояка, ну або перекрити перший від стояка кран і опломбувати його в закритому стані.

Поскільки цього зроблено не було, то виходить, що формально ви воду гарячу споживаєте. Коли у вас був робочий лічильник (у нього не вийшов термін міжповірочного інтервалу) то вам повинні були нараховувати плату за воду, виходячи з його свідчень. А поскільки ви воду гарячу не брали, то показання споживання повинні були передавити «нульові».

Коли лічильник після закінчення терміну повірки перестав бути робочим, перші три місяці вам повинні були нараховували плату за середнім споживанням в попередній період (тобто нульові суми). Таке вимога законодавства.

А потім стали нараховувати плату за нормативом. Тобто виходячи з кількості прописаних мешканців і розрахункової норми споживання. Звідси, мабуть, і з'явилася велика сума доплати.

Її, мабуть, треба оплатити.

А далі два варіанти. Або повірити або замінити на новий лічильник гарячої води, щоб потім передавати нульові показання.

Або перекрити і опломбувати вхідний кран від стояка з гарячою водою. Тоді вам точно нараховувати за ГВП нічого не будуть.

Доброї ночі. Здали документи про заміну лічильника гарячої води в ЖЕК за місцем проживання.

Документи прийняли поставили печатку, сказали що передадуть дані в ЄРЦ, але ось уже минуло більше двох тижнів, а на електронному порталі держпослуг, де вносимо показання приладів лічильників, немає ніяких змін і оновлень. Як вчинити в даному випадку? Куди звернутися?

Василь · 15.09.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 31 перегляд

Вітаю! Спробуйте звернутися безпосередньо в ЄРЦ. Головне, щоб у вас були на руках всі документи — паспорт на лічильник, акти про встановлення лічильника і його введенні в експлуатацію (останній — з відміткою керуючої органіізаціі).

За власним бажанням не передавали показання лічильників холодної води 2 роки і 1 місяць, хоча лічильники були справними і платили за нормативами. Зараз ТСЖ вимагає додатково заплатити за те, що було накручено лічильниками за вказаний вище період, не враховуючи навіть плату за нормативами. Наскільки їхні вимоги правомірні?

Амір · 02.09.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 942 перегляду

Вітаю! Якщо лічильники справні і термін їх повірки не закінчився, то ви маєте право вимагати оплати згідно з їх показаннями. Сплачені раніше кошти повинні бути вам зараховані. Ситуація ця прописана в п. 61 «Правил надання комунальних послуг»

… 61. Якщо в ході проведеної виконавцем перевірки достовірності наданих споживачем відомостей про показання індивідуальних, загальних (квартирних), кімнатних приладів обліку і (або) перевірки їх стану виконавцем буде встановлено, що прилад обліку перебуває в справному стані, в тому числі пломби на ньому не пошкоджені, але є розбіжності між показаннями перевіряється приладу обліку (розподільників) і об'ємом комунального ресурсу, який був пред'явлений споживачем виконавцю і використаний виконавцем при розрахунку раз єра плати за комунальну послугу за попередній перевірці розрахунковий період, то виконавець зобов'язаний провести перерахунок розміру плати за комунальну послугу і направити споживачеві в терміни, встановлені для оплати комунальних послуг за розрахунковий період, в якому виконавцем було проведено перевірку, вимога про внесення донарахованої плати за надані споживачеві комунальні послуги або повідомлення про розмір плати за комунальні послуги, зайво нарахованої споживачеві. Надміру сплачені споживачем суми підлягають заліку при оплаті майбутніх розрахункових періодів.

Перерахунок розміру плати повинен бути зроблений виходячи з знятих виконавцем в ході перевірки свідчень перевіряється приладу обліку.

При цьому, якщо споживачем не буде доведено інше, обсяг (кількість) комунального ресурсу в розмірі виявленої різниці в показаннях вважається спожитим споживачем протягом того розрахункового періоду,в якому виконавцем було проведено перевірку.

Я вважаю, вам варто написати заяву в вашу керуючу організацію з проханням провести перерахунок. Якщо вони відмовляться, звернеться з аналогічною заявою в житлову інспекцію вашого міста.

Встановили лічильники, але не передали свідчення, через рік передали і був виставлений рахунок за показаннями з урахуванням перерахунку. Але так як свідчення збентежили, зробили їх перевірку (термін повірки по паспорту ще через 2 роки) перевірка показала, що лічильники не працюють і надали свідчення про непридатність. Мною передані дані про непридатність в керуючу організацію з проханням про визнання недійсними поточні показання в зв'язку з тим, що лічильники непридатні.

Анна · 24.08.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 702 перегляду

Вітаю! Боюся, що за період до формального визнання лічильника несправним отримати перерахунок плати за воду не вийде.

Вірніше так, чинне законодавство передбачає можливість перерахунку «заднім числом» в тому випадку, якщо встановлено сліди втручання в роботу приладу обліку. І в такому випадку споживачу виставляється до оплати сума, помітно більша, ніж за лічильником. Це начебто штрафу виходить.

А ось щоб навпаки, через несправний лічильника зменшили платежі … Так не вийде. На жаль: (

Вітаю! ЖКГ нарахували оплату за воду за нормативом на всіх власників житла (власників 5 осіб, купували на матер капітал), в квартирі ніхто не прописаний (проживаємо і прописані в іншій квартирі). Обґрунтовують тим, що пів року не здавалися показання лічильників, я здавала останні свідчення в березні (ще не пройшло 6 місяців). Чи законні такі нарахування на власників якщо за фактом ніхто не прописаний? Як отримати перерахунок (в ньому мені відмовили)?

Зоя · 24.08.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 1160 переглядів

Вітаю! Згідно з чинним законодавством, у разі, якщо ви не передаєте показання лічильника, то перші три місяці оплата нараховується виходячи з вашого середнього споживання протягом попереднього періоду (беруться шість місяців). Ця норма прописана в п. 59 (б) "Правил надання комунальних послуг" — http://base.garant.ru/12186043/

Далі, після закінчення трьох місяців, що показання лічильника не передаються, споживач переводиться на оплату по нормативу. Ця норма прописана в п. 60 "Правил".

Раніше, до 1 січня 2017 року, за середнім розраховували протягом шести місяців, а потім переходили на плату за нормативом. Тепер цей термін скорочено.

Так само з 1 січня 2017 року набула чинності норма, що якщо в квартирі ніхто не проживає і при цьому квартира не обладнана лічильниками (або їх свідчення не передаються), то плата за воду розраховується виходячи з кількості власників. Це п. 56.2 «Правил».

Що стосується перерахунку, то ситуація тут до кінця не зрозуміла. З одного боку, якщо у вас є справний лічильник, то після того, як передані свіжі свідчення, повинен бути проведений перерахунок відповідно до них. І це безумовно працює в період до трьох місяців, тобто в період, коли плата розраховується по «середньому».

З тими місяцями, коли оплата йде вже за нормативом, справа йде складніше. Є думка, що начебто як у комунальників є підстави не проводити за ці місяці перерахунок після передачі показань лічильників. У законодавстві цей момент точно не прописаний.

Але в будь-якому випадку, в п. 61 «Правил», йдеться про те, що після перевірки показань лічильників виконавець комунальної послуги (це КК або ТСЖ зазвичай) зобов'язаний перерахувати плату за воду відповідно до отриманих фактичними цифрами.

Якщо цього зроблено не буде, ви можете звернутися з офіційною скаргою на організацію, що управляє вашим будинком. У разі відмови в перерахунку, можна написати заяву в житлову інспекцію вашого міста.

Добрий день. Лічильники були встановлені давно і свідчення не передавалися (повірка так само прострочена). Оплата відбувалася по загальнобудинкового. При заміні лічильників — чи будуть вписані свідчення старих куди то і чи буде якийсь перерахунок згідно показань не повіреного приладу? Так само можлива перевірка старих лічильників?

Влад · 14.08.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 2802 перегляду

Вітаю! Чинний порядок такий:

— якщо ви не передаєте показання лічильників, то перші три місяці оплату повинні нараховувати по середньому споживанню в попередній період (береться шість місяців)

— далі оплата йде за нормативом.

(Все це прописано в Правилах надання комунальних послуг, ст. 59 і 60 — http://base.garant.ru/12186043)

Якщо у вашому випадку був саме такий порядок, то перерахунку не буде.

Якщо ж вам відразу почали нараховувати плату за нормативом, то ви можете вимагати перерахунку за три перших місяці, що не передавались свідчення.

Старі лічильники повірити можна. У разі, якщо вони будуть визнані справними, їх можна використовувати і в подальшому.

Покази лічильників до проведення повірки не важливі.А ось коли перевірка буде проведена, і виявиться успішною, то поточні показання лічильників будуть зафіксовані в Акті прийому приладів обліку в експлутацію, з них почнеться відлік вашого споживання.

Як відомо, якщо лічильники води не встановлені, то оплата йде за нормативом з коефіцієнтом. А чи можливо один раз встановити лічильники, а потім взагалі не повідомляти їх показання, ніколи не міняти їх, тобто бути повністю вільним від турбот, пов'язаних з лічильниками води, і при цьому платити за нормативом БЕЗ підвищувального коефіцієнта?

Василь · 30.07.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · одна тисяча триста шістьдесят один перегляд

Вітаю! Ні, так не вийде. Якщо не передавати показання, то спершу будуть розраховувати по середньому споживанню, а потім переведуть на оплату по нормативу (з тим самим коефіцієнтом, про який ви говорите).

Плюс, лічильники повинні регулярно проходити так звану перевірку. Холодної води — раз в шість років, гарячої води — раз на чотири роки. Якщо перевірку вчасно не пройти, то оплата за воду знову-таки буде начісяться за нормативами.

Є 1 к.кв. у власності в Москві, там ніхто не прописаний. Лічильники за воду не варті. За червень місяць отримала платіжку в якій мені нарахували 15 кубометрів води + за газ. Дзвонила в керуючу компанію, мені сказали що незважаючи на те, що там ніхто не прописаний, у них підозру, що там хтось живе. Чи правомірні такі дії і чи справді я платити за воду і газ, якщо в квартирі ніхто не прописаний? Яким чином я можу оскаржити дані нарахування?

Ірина · 20.06.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 2994 перегляду

Вітаю! До 1 січня 2017 року, наскільки я розумію, в квартирах, де ніхто не зареєстрований і не проживає, плата за гаряче і холодне водопостачання, водовідведення, електропостачання та газопостачання бути скасовано.

А ось з 1 січня цього року вступили в силу зміни в законодавстві, згідно з якими плата за зазначені вище комунальні послуги в квартирах де ніхто не проживає (не зареєстрований) і при цьому не оснащених лічильниками, розраховується виходячи з кількості власників.

Ця норма прописана тепер в п. 56.2 «Правил надання комунальних послуг». Посилання на документ — http://base.garant.ru/12186043/

Резюме таке: щоб не платити за комунальні послуги, якими ви не користуєтеся треба або поставити лічильники, або перекрити і офіційно опломбувати вхідні крани на воду і вентиль на газ.

Добрий день. За яким тарифом повинні нараховувати плату, при минулому терміні експлуатації лічильника води на гарячу воду? За середньомісячного або за підвищеним?

Александер · 18.06.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 3526 переглядів

Олександр, здрастуйте! Якщо під «вичерпаним терміном експлуатації» ви маєте на увазі минулий термін до чергової повірки лічильника, то оплата в перші три місяці після цього моменту (закінчення строку перевірки) проводиться виходячи з середніх обсягів споживання в попередні шість місяців.

Надалі — за нормативами (то, що ви, мабуть, називаєте «підвищеним тарифом»).

Ця ситуація прописана в пп. 59 і 60 «Правил надання комунальних послуг» http://base.garant.ru/12186043/

Вітаю! Лічильники води міняли в 2015 році. В кінця 2016 ЖКГ нав'язав перевірку. По-іншому і не скажеш .. Добре, пройшли перевірку, я оплатила. Сьогодні телефонують і кажуть, що лічильники треба міняти. Вони не тієї системи. Оплачену перевірку спишуть в рахунок оплати квартири, але за зміну, природно, заплатити доведеться. Якщо я цього не зроблю протягом години, то показники не будуть триматись і оплата буде стягуватися за середнім тарифом

татьяна · 13.04.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 7126 переглядів

Ну, в загальному я розібралася. Це шахрайство. Грубе, налое, безпардонна.

Ви, маєте рацію, банально вводять в оману.

Доброї ночі, скажіть будь ласка, чи правомірно КК вимагати заміну лічильників гарячої води, якщо лічильники від 14 лютого 2013 року, але в новому будинку ключі ми отримали тільки в грудні 2013 роки? Ми ними реально не користуємося 4 роки. Заздалегідь дякую.

Лідія · 19.02.2017 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 7009 переглядів

Вітаю! Термін міжповірочного інтервалу лічильника відраховується не від дати установки лічильника (або введення його в експлуатацію), а від дати проведення попередньої перевірки. У разі нового лічильника це дата первинної повірки, яка проводиться підприємством — виробником.

Так що ваша КК, на жаль, судячи з усього права. Щоб окочательно прояснити для себе це питання, подивіться паспорт лічильника. Там повинна бути вказана дата первинної повірки. Саме від неї і треба відраховувати чотири роки.

Добридень! Знімаємо квартиру. Існують лічильники гарячої та холодної води. Рік платили за лічильниками. Потім дев'ять місяців за середнім. Як зараз зробити перерахунок? Лічильники в порядку, діють.

Олена · 14.12.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 12227 переглядів

Вітаю! Згідно чинному законодавству (Правила надання комунальних послуг, затв.постановою прав-ва №354, посилання — http://base.garant.ru/12186043), в разі, якщо ви не передаєте показання лічильника води, плату за водопостачання вам нараховують виходячи із середньомісячного споживання в попередні півроку. І по цей схемою плату за воду розраховуються протягом шести місяців. Потім вас переводять на оплату по нормативу (п. 59 і 60 Правил).

Спеціальної процедури переходу знову на оплату за лічильником, наскільки я розумію, немає. Треба написати заяву на перерахунок і передати показання лічильників.

Правда, в Правилах говориться, що якщо протягом шести місяців показання лічильника не вдавалися, то зняти їх (ці свідчення) повинен представник керуючої компанії (ТСЖ). Він же повинен подивитися, чи все в порядку з лічильників (не зламані чи не зірвана чи пломба і т.д.) (норма міститься в п. 84 Правил).

Це начебто як обов'язок комунальників, але по факту вони її ігнорують. Проте, крім заяви в вашу керуючу організацію ще, можливо, потрібно буде, щоб вас відвідав її представник і перевірив лічильники.

Але, як би там не було, після того, як показання лічильника будуть передані, а лічильники — визнані справними, в наступній платіжці вам повинні перерахувати плату за водопостачання, виходячи з різниці між свіжими показаннями і останніми, яке ви передавали.

Якщо ви оплатили більше, ніж це слід виходячи з показників лічильників, то вам повинні зробити перерахунок. І в майбутні платіжні періоди ці гроші вам повинні зарахувати в рахунок оплати водопостачання. Все це прописано в п. 61 Правил.

Є, правда, один нюанс — що робити з тими трьома місяцями, коли вас вже перевели на оплату по нормативу? Будуть їх перераховувати чи ні? Є думки, що ні, не будуть … Але ситуація тут не до кінця зрозуміла.

У будь-якому випадку — почати треба з обігу в вашу КК і надання їм «свіжих» показань лічильників.

Доброго дня. Встановили лічильники води в комунальній квартирі. Особові рахунки поділені по суду. В одному особовому рахунку прописано і проживають 2 людини, в другому особовому рахунку прописано 4 людини, але проживає тільки один. Інші прописані проживають на орендованій квартирі, є договір оренди та оплачені квитанції. Керуюча компанія відмовилася розподіляти нарахування за кількістю фактично проживають і нараховує за кількістю прописаних

Олеся · 05.12.2016 р· Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 3010 переглядів

Вітаю! Споживач має право не платити за деякі з житлово-комунальних услгі (ЖКП) у разі якщо він не проживає за місцем реєстрації. В тому числі, це норма діє щодо послуги холодного водопостачання.

Право це прописано в п. 86. Правилах уявлення комунальних послуг (затв. Постановою №354 від 06.05.2011, розсилання — http://base.garant.ru/12186043/) І відноситься до житлових приміщень, не обладнання індивідуальними або спільними ( квартирними) приладами обліку.

Тобто в разі комунальної квартири, коли в окремих кімнат немає своїх лічильників води ця норма, мабуть, так само повинна діяти.

З реальної практики, щоб не оплачувати холодну воду там, де людина зареєстрована, але фактично не живе, необхідно надати:

  • довідку від КК (ТСЖ) за місцем фактичного проживання про те, що людина дійсно там живе
  • довідку звідти ж про відсутність заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (ЖКП)
  • квитанції про оплату ЖКП за місцем фактичного проживання

Якщо говорити про законодавство, то перелік документів, які підтверджують відсутність споживача за місцем реєстрації і дають підставу на перерахунок за послугою ХВП, наведено в п. 93 Правил надання комунальних послуг.

Список цей відкритий і в ньому є пункт «інші документи, які, на думку споживача, підтверджують факт і тривалість тимчасової відсутності споживача в житловому приміщенні».

Саме цим пунктом і обґрунтовується (судячи за доступними справах судової практики) перерахунок плати за деякі види ЖКУ на підставі довідки по оплаті за місцем фактичного проживання.

Але якщо керуюча компанія все-таки не йде назустріч, можна звернутися з питання перерахунку в житлову інспекцію вашого регіону. Вимагати вже від них, щоб на КК вплинули. Ну а далі залишається лише суд.

Якщо в будинку коштує загальдомовий лічильник обліку гарячої води і немає індивідуальних лічильників, то треба платити за показаннями лічильника або за нормами? Що робити есль показання лічильника набагато нижче, ніж норми тарифів?

Євген · 02.12.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 2229 переглядів

Євген, здрастуйте! Ця ситуація описується в п.46 і п. 47 Правил предоставлеія комунальних послуг (затв. Постановою №354 від 06.05.2011). А саме:

… 46.Плата за відповідний вид комунальних послуг, наданої за розрахунковий період на загальнобудинкові потреби, споживачам не нараховується, якщо при розрахунку обсягу комунальної послуги, наданої за розрахунковий період на загальнобудинкові потреби, буде встановлено, що обсяг комунального ресурсу, визначений виходячи із свідчень колективного (загальнобудинкового) приладу обліку за цей розрахунковий період, менше ніж сума … обсягів відповідного виду комунальної послуги, наданої за цей розрахунковий період споживачам у всіх житлових і неж лих приміщеннях, і певних … обсягів відповідного виду комунального ресурсу, використаного виконавцем за цей розрахунковий період при самостійному виробництві комунальної послуги з опалення та (або) гарячого водопостачання.

47. У випадку, зазначеному в пункті 46 цих Правил, обсяг комунального ресурсу в розмірі утворилася різниці виконавець зобов'язаний:

а) розподілити між усіма житловими приміщеннями (квартирами) пропорційно розміру загальної площі кожного житлового приміщення (квартири) — щодо опалення та газопостачання для потреб опалення або пропорційно кількості осіб, постійно і тимчасово проживають в кожному житловому приміщенні (квартирі) — відносно холодного і гарячого водопостачання, електропостачання, газопостачання для приготування їжі і (або) підігріву води;

б) зменшити на обсяг комунального ресурсу, віднесений в ході розподілу на житлове приміщення (квартиру), обсяг аналогічного комунального ресурсу, певний для споживача в житловому приміщенні за цей розрахунковий період …, аж до нуля і використовувати отриманий в результаті такого зменшення обсяг комунального ресурсу при розрахунку розміру плати споживача за відповідний вид комунальних послуг, наданої в житлове приміщення (квартиру) за цей розрахунковий період. У разі якщо обсяг комунального ресурсу, який припадає на будь-якого споживача в результаті розподілу відповідно до підпункту "а" цього пункту, перевищує обсяг комунального ресурсу, певний для споживача …, надлишок комунального ресурсу на наступний розрахунковий період не переноситься і при розрахунку розміру плати в наступному розрахунковому періоді не враховується …

Іншими словами, якщо показання загальнобудинкового приладу обліку менше, ніж сукупне споживання гарячої води в квартирах (в тому числі, якщо так виходить через завищений нормативу споживання), то виникає негативна різниця повинна бути розподілена між квартирами пропорційно кількості проживаючих.

І плата за комунальну послугу повинна розраховується вже виходячи з цього, зменшеного, обсягу.

Доброго дня. Подзвонили нібито з МФЦ Мар'їне (вул. Радгоспна) і повідомили, що з 01 листопада 2016 в односторонньому порядку розривається договір з оплати за лічильник гарячої води (хоча термін установки нашого лічильника на сьогодні 3.5.) І нарахування будуть виробляти в загальному порядку. Достовірно це? Прошу дати посилання на нормативні документи. Дякуємо

elena · 07.11.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 3941 перегляд

Вітаю! У вас після установки лічильника на руках мав залишитися паспорт лічильника.

У ньому, в свою чергу, повинна бути відмітка про дату проведення останньої повірки (нові лічильники її проходять на заводі-виробнику). А так же повинен був бути зазначено термін міжповірочного інтервалу (у лічильників холодної води він зазвичай становить шість років, гарячої — чотири роки).

Якщо, виходячи з цих даних, термін проведення перевірки ще не настав, то ви маєте право оплачувати споживання води за показниками приладу обліку. Ніяких змін тут не було.

Добрий день, питання: квартира у власності, але ніхто там не прописаний, були встановлені лічильники на воду 3 роки тому, а проживати стали тільки зараз — при опломбування оплата буде нараховуватися за свідчення після опломбування? або потрібно ще оплачувати вже набігли свідчення?

Євгенія · 03.11.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 5572 перегляду

Вітаю! Процедура виглядає так — ви викликаєте представника організації, яка управляє вашим будинком (КК або ТСЖ), він перевірять чи все в порядку з лічильником (чи не минув термін повірки, чи немає пошкоджень і т.п.). Після чого ставить пломби і складає Акт введення в експлуатацію індивідуального приладу обліку (ІПУ).

У цьому документі, серед іншого, вказуються показання лічильника на момент установки пломб. Наступні розрахунки за воду за лічильником будуть проводитися відштовхуючись саме від цих цифр.

Плата за воду в період до дня установки пломб буде розрахована за нормативом.

У квартирі встановлені два прилади обліку холодної води. Один з них не пройшов Держ / перевірку. А скасували обидва прилади обліку, хоча другий повинен бути повірений тільки в 2020 році. Яким законом керуються? Це правомірно?

Ольга · 18.10.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 5570 переглядів

Закону думаю такого немає, а от логіка присутня. Не можуть же Вам предьявлять за нормативом (середнього) по одному лічильнику плюс витрата за показаннями за другим. Норматив застосовується на квартиру, а не на лічильник.

Не зовсім зрозуміло, що таке гос / повірка і хто скасував?

Якщо це про повірку ПУ (лічильників) холодної і гарячої води, то відповідно до Федерального закону від 26.06.2008 N 102-ФЗ (ред. Від 13.07.2015) «Про забезпечення єдності вимірювань» глава 3 Стаття 13. Повірка засобів вимірювальної техніки пункт 1. Тільки юридичні особи та індивідуальні підприємці зобов'язані своєчасно подавати засоби вимірювань на перодіческую перевірку. Фізичні особи цього робити не зобов'язані. пункт 7. Засоби вимірювання, не призначені для застосування в сфері державного регулювання забезпечення єдності вимірювань, можуть піддаватися перевірці в добровільному порядку. Більш того, тип приладів обліку повинен бути затверджений Держстандартом Російської Федерації і внесений до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки.

Однак, ПП РФ від 20 квітня 2010 р N 250 Про ПЕРЕЛІКУ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАНЬ, ПОВІРКА ЯКИХ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ТІЛЬКИ акредитованим в установленому порядку В ГАЛУЗІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЄДНОСТІ ВИМІРЮВАНЬ ДЕРЖАВНИМИ РЕГІОНАЛЬНИМИ ЦЕНТРАМИ МЕТРОЛОГІЇ Список змінюють документів (в ред. Постанов Уряду РФ від 28.12.2011 N 1 185 , від 08.12.2012 N 1270), виключила зі сфери державного регулювання забезпечення єдності вимірювань п 25 Засоби вимірювання витрати холодної і гарячої води, які застосовуються при розрахунку оплати комунальних послуг Постанова Прави тва РФ від 08. 12.2012г №1270 і це визначає сферу державного регулювання забезпечення єдності вимірювань Федеральний Закон 102-ФЗ.

У ньому перераховані 17 видів здійснення діяльності підпадає під державне регулювання. Серед цих видів немає області ЖКГ. Тому квартирні лічильники води не повинні входити в сферу держрегулювання і підлягають, згідно з 102-ФЗ, повірці на добровільній основі.Перевірка законності організації повірки ПУ (лічильників) холодної і гарячої води, була проведена прокуратурою г Москви, яка підтвердила, що за затвердженим раніше порядку організації обліку споживання холодної та гарячої води по загальнобудинкових і квартирних приладів обліку, передбачався міжповірочний інтервал для приладів обліку холодної води не менше 5 років, для приладів обліку гарячої води — не менше 4 років.

Зазначений інтервал включався в технічні паспорти приладів обліку, що суперечить чинному законодавству. Таким чином, обов'язок проводити повірку лічильників обліку води і оплачувати вказані послуги з громадян знята, а перевірка встановлених в Ваших будинках лічильників придбала добровільний характер і повинна проводитися в міру виходу приладу з ладу.

У 2011 році встановив лічильники на холодну і гарячу воду. З моменту установки користувався тільки холодною водою. Нагрівав бойлером. Оплачував відповідно тільки ХВП. За два останніх місяці нарахували ГВС за нормативом. Сказали закінчився термін лічильника на ГВС. Викликав спеца, зробили перевірку, дали папір. Лічильник справний (як новенький, що природно так як їм не користувалися). У ГУЖФ відмовляються робити перерахунок. Я ж до цих пір користуюся тільки холодною водою.

Олександр · 18.08.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 7897 переглядів

Олександр, здрастуйте! З одного боку, комунальники в вашому випадку частково мають рацію: якщо у лічильника закінчився міжповірочний інтервал (МПІ), то його свідчення для розрахунку плати за води прийняті бути не можуть.

І навіть якщо за підсумками перевірки лічильник визнаний справним в період між закінченням МПІ і установкою (опломбуванням) лічильника після повірки, плата за воду за показаннями лічильника все одно нарахована бути не може.

З іншого боку, чинне законодавство передбачає, що якщо між датою завершення МПІ і датою опломбування лічильника після (успішною) повірки пройшло менше трьох місяців, то плата за воду стягується не за діючими нормативами, а виходячи з середньомісячного споживання (Розраховується виходячи з даних за останні шість місяців). Тобто у вашому випадку, близькому до нуля.

Ця норма міститься в п. 59 (а) «Правил надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках і житлових будинків». Посилання на документ: http://base.garant.ru/12186043/

Вітаю! Лічильник на гарячу воду був встановлений і допущений до роботи з 9 березня 2010р. Термін наступної повірки даного лічильника був на 9 березня 2014 р. Щомісяця дані лічильника на гарячу воду подавалися в Розрахунковий центр КК і, відповідно, оплачувалися. Але коли закінчився термін роботи лічильника, ми не стали проводити його перевірку в березні 2014 р. А вирішили платити за нормативом, так нам було вигідніше.

Ольга · 10.08.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 8932 перегляду

Вітаю! Наскільки можна зрозуміти з вашого опису ситуації, перерахунок, з моєї точки зору, зроблений неправомірно.

Основна частина питань, пов'язаних з наданням населенню комунальних послуг (в тому числі водопостачання) описується в «Правилах надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках і житлових будинків», в подальшому — Правила. Вони затверджені постановою уряду від 6 травня 2011 N 354. Ось посилання на них — http://base.garant.ru/12186043/

Так ось, в п. 81 (12) Правил говориться, що прилад обліку, термін міжповірочного інтервалу якого закінчився, вважається що з ладу. Його дані для розрахунку плати за воду прийняті бути не можуть.

Оплата в такому разі проводиться спочатку по середньомісячними показаннями (протягом трьох місяців), а потім — згідно з діючими нормативами споживання (така вимога п.59 (б) і п. 60 Правил).

Оплата виходячи з показань приладу обліку води відновлюється після того, як буде проведена перевірка лічильника і підтверджена працездатність приладу обліку.

Але перед тим, як це станеться, що пройшов перевірку приладу обліку повинен бути офіційно введений в експлуатацію.

В тому числі, повинен бути складений Акт введення в експлуатацію, в якому, в тому числі, відображаються показання лічильника на момент його введення в експлуатацію. Після цього на лічильник ставиться пломба. (Процедура описана в п. 81 (6)) Правил).

Розрахунок за воду після повірки лічильника починається, виходячи зі свідчень, зазначених в акті введення в експлуатацію. Процедура тут рівно така, як якщо б ви встановили новий лічильник, а не возилися з повіркою старого. У цьому випадку розрахунок за воду почався б з нульових показників.

Загалом, резюме таке: треба написати офіційну претензію в розрахунковий центр, пославшись на вимоги Правил до процедури введення приладу обліку в експлуатацію після проведення повірки.

Написати, що можливості перерахунку плати за воду «заднім числом», виходячи з показань приладу обліку, визнаного за підсумками перевірки справним, Правила не передбачають. На цій підставі вимагати скасування нарахування додаткової суми плати за воду.

Якщо реакції не буде, варто звернутися в житлову інспекцію вашого регіону або в прокуратуру (вони на запити по тематиці ЖКГ зазвичай реагують).

Але це за умови, що у вас на руках є всі необхідне документи — акт про проведення перевірки та акт про введення лічильника в експлуатацію після проведення повірки.

Добрий день. Підкажіть куди звернутися в разі якщо дата повірки госповерітеля на гарячу воду лічильника закінчилася?

Андрій · 08.07.2016 р · Вода / Лічильники холодної та гарячої води · 7113 переглядів

Вітаю! Повірку лічильника гарячої води має право провести будь-яка організація, що має необхідну акредитацію. Тобто у них повинен бути документ під назвою «Атестат акредитації» з серією та номером. Таких організацій в Омську, я впевнений, багато. Можна їх пошукати в Яндексі або в Гуглі. Обдзвонити і порівняти ціни і умови (деякі можуть провести перевірку прямо у вас на дому, лічильник не треба кудись вести). Почати можна Омського центру стандартизації та метрології (ФБУ Омський ЦСМ). Посилання — http://csm.omsk.ru/110/

Постав своє енергетичних питань!

© 2007-2017 — ЕнергоВОПРОС.ru, енергетичні стратегії, v6.0β

Всі права захищені.

© 2011-2017 James V. Kotov

Розробка та технічна підтримка.

Авторизація на сайті

Для здійснення цієї дії необхідна авторизація. Будь ласка, введіть свій логін і пароль.