Балансувальник — таблиця рівнів боїв WOT

Балансувальник (WoT)

Основа гри «World of Tanks» — бої двох команд, що складаються з 15 бойових машин кожна. Машини поділені на класи (легкі, середні і важкі танки, протитанкові самохідні гармати і самохідна гаубична артилерія), кожен клас включає в себе 10 рівнів «розвитку» техніки. Щоб «випадкові бої» (основний ігровий режим) були цікавими для гравців, необхідне виконання трьох важливих умов автоматичного підбору танків:

  • Рівність можливостей бойової техніки двох протиборчих команд.
  • Різноманітність складів команд.
  • Непередбачуваність ходу бою і його підсумків.

Це завдання і виконує «балансувальник» — модуль серверної частини World of Tanks, який додає танки в команду, робить їх рівними по «силі» і відправляє команди в бій. Балансувальник з'явився на початку закритого бета-тестування гри (на альфа-тесті його не було взагалі). У найпершому його варіанті рівнів боїв було всього два ( «пісок» з рівнями танків 1-2 і загальні бої 3-10 рівнів). Потім йому на зміну прийшов більш складний балансувальник, який постійно вдосконалюється.

Принцип роботи

Система аналізує машини в черзі і вибирає один з шаблонів — серверних алгоритмів для збору команд, які визначають кількість машин у верхній, середній і нижній частинах списку.

Балансувальник починає свою роботу з спроби створити трирівневий бій з використанням шаблону 3/5/7 (три машини у верхній, п'ять машин у середній і сім машин в нижній частині списку) або іншого його варіанту (наприклад, 3/4/8, 3 / 3/9 і т. д.). Обраний балансувальник варіант залежить від складу черги. У будь-якому разі не буде боїв, де кількість машин у верхній частині списку перевищує кількість машин в середині. Керуючись тим же принципом, балансувальник НЕ створює боїв, де кількість машин в середині перевищує кількість машин внизу списку. Завжди будуть дотримуватися таких правил:

  • машин у верхній частині списку не може бути більше, ніж в середині;
  • машин в середині списку не може бути більше, ніж в нижній частині.

Таким чином, балансувальник гарантує, що, незалежно від позиції гравця в списку команди, для нього завжди буде достатня кількість машин противника аналогічного рівня, і вплив такого гравця на результат бою збільшується.

Віджети (в разарботке)

Якщо збір команд за шаблоном 3/5/7 змусить гравців чекати в черзі дуже довго, балансувальник послаблює вимоги, щоб створити бій швидше. У такому випадку можуть створюватися дво- і однорівневі бої. Основна частина битв при цьому буде трирівневий.

Якщо гравець провів кілька боїв поспіль внизу списку, балансувальник постарається знайти такого гравця місце вище, незалежно від того, чи виходив гравець в бій на одній і тій же або на різних машинах. Однак, якщо очікування такого бою займає надто багато часу, балансувальник відправить гравця в будь-який відповідний бій. В результаті гравцям не доведеться очікувати в черзі дуже довго, а склади команд будуть відповідати поточної ситуації на сервері.

створення бою

Етап 1: Визначення діапазону рівнів техніки в бою і типу бою. Спочатку балансувальник визначає кількість гравців і взводів, відповідне для кожного рівня бою, а також тип бою. Далі система аналізує режими, зазначені гравцями, обрану ними техніку, її рівні, а також стандартний або пільговий рівень боїв.

етап 2: Створення двох рівноцінних команд. Визначивши діапазон рівнів техніки в бою і тип бою, система намагається розподілити гравців по командам, з огляду на балансові вимоги і обмеження:

  • Шаблони: обидві команди повинні відповідати шаблоном: кількість техніки вгорі, в середині і в нижній частині списку повинно бути однаковим.
  • САУ: кількість САУ обмежено трьома машинами в команді.
  • Взводи: в випадкових боях дозволені тільки однорівневі взводи. Різниця в кількості взводних гравців повинна бути не більше трьох.
  • Типи техніки: різниця в кількості САУ, легких танків і ПТ-САУ в межах кожної частини списку команди повинна бути не більше однієї машини.

При цьому балансувальник Не враховує націю техніки, конфігурацію модулів, обладнання, спорядження, рівень екіпажу і статистику гравців, за винятком кількості боїв. Останнє враховується при створенні окремих боїв для новачків.

етап 3: Вибір карти. Як тільки балансувальник підбирає шаблон, який відповідає вимогам, він збирає команди, вибирає карту і створює бій. Карти для низкоуровневой техніки вибираються випадковим чином з обмеженого набору. В інших випадках балансувальник визначає набір карт, які відповідають типу бою і діапазону рівнів техніки в командах.Далі програма аналізує, на яких картах гравці воювали в останніх кількох боях, і вибирає ту, на якій побувало найменше танкістів.

часті питання

П: Чи існує пільговий режим боїв для недавно придбаної стокової техніки?

В: Чи мають преміум машини пріоритет на потрапляння в верх списку команди?

В: В який момент здійснюється вибір карти? До або після формування команди?