30 фільмів про шалене кохання

30 фільмів про шалене кохання

Вчора в прокат вийшла «Любов» Міхаеля Ханеке — фільм-переможець Каннського кінофестивалю цього року. Драма про подружнє почуття перед особою старості і смерті розіграна двома акторами (Жаном-Луї Трентіньяном і Еммануель Ріва) в одному інтер'єрі: вона згасає, він намагається її утримати. Питання, які ставить у фільмі австрійський мораліст, найпростіші — де межа між щирим почуттям і власництва, альтруїзмом і егоїзмом.

Look At Me згадує ще тридцять фільмів про любов і її наслідки, які не показують в голлівудських ромкома і мелодрамах, — від дитинства до старості і смерті (і навіть після).

«Запаморочення» / Vertigo

В ролях: Джеймс Стюарт, Кім Новак

Кращий фільм в історії кіно за консенсусним думку критиків і кінознавців, класичний трилер Хічкока — ідеальне фрейдистское кіно про те, як важливі фетишизм і вуайерізм в нашому сприйнятті цього медіума. Відставний детектив на прізвисько Скотті на прохання знайомого починає стежити за прекрасної блондинкою Мадлен — і неминуче в неї закохується. Потім вона гине, і тут починається найцікавіше: Скотті зауважує на вулиці брюнетку, дивно схожу на покійну. Одержимий бажанням повернути Мадлен, Скотті знайомиться з дівчиною і намагається відтворити в ній кохану. Він просить незнайомку перефарбувати волосся, купує їй таке ж плаття і водить в ті ж місця. Герой ще не знає всіх подробиць справи, але, який рухається пристрастю, він сам запустив сюжет по другому разу.

В ролях: Мимзи Фармер, Клаус Грюнберг

1969-й. У Парижі, куди приїжджає автостопом молодий німець Штефан, тільки що закінчилися студентські бунти, організатори Вудстока ще складають програму (фестиваль розпочнеться через тиждень після прем'єри фільму). Але в атмосфері вже розлито передчуття важкого похмілля послехіпповской епохи, і герої повільно занурюються в героїновий декаданс на сонячному острові Івіса (ще не перетворився в клубну Ібіцу). Поступово збільшуючи дозу, вони підходять до тієї межі, коли любов вже не врятує їх від смерті. І може бути, це усвідомлене рішення: бітли вже записали свій останній альбом, і скоро на зміну літу любові прийдуть страх і огиду.

«Останнє танго в Парижі» / The Last

Tango in Paris

режисер: Бернардо Бертолуччі

В ролях: Марлон Брандо, Марія Шнайдер

Герої шедевра Бертолуччі, знайомство яких почалося з безсловесної сексуальної сцени, прагнуть втекти від будь-яких умовностей, нав'язаних їм соціумом. Тому вони самі навряд чи б назвали свої відносини любов'ю: це поняття так само умовно, як і імена, без яких вони успішно обходяться. Чоловік і Жінка, Він і Вона: комуніст Бертолуччі зробив свій самий антибуржуазний фільм, просто знявши, як двоє людей займаються сексом в порожній квартирі. Потім герої починають обростати соціальними характеристиками — Брандо виявляється розчарованим втомленим американцем, постарілим бунтарем з фільмів п'ятдесятих, а Шнайдер — юної француженкою в пошуках себе. Ми, в загальному, знали це з самого початку, але спочатку це було неважливо: а коли стало — цей дивний роман руйнується.

«Все, що ви завжди хотіли знати про секс,

але боялися запитати »/

Everything You Always Wanted to Know About Sex

(But Were Afraid to Ask)

В ролях: Джин Уайлдер, Дейзі

У повній відповідності з назвою, фільм складається з декількох не пов'язаних між собою епізодів, в яких Вуді Аллен у формі комедії абсурду дає відповіді на нагальні питання про статеве життя людей. В одному з скетчів він розповідає сумну історію якогось доктора, щоб виконувати всі кліше мелодраматичних сюжетів: герой завойовує об'єкт своїх почуттів у колишнього залицяльника, проводить дні в ліжку з нею, виступає проти суспільства, що не схвалює їх відносини; а потім кохана байдужіє до нього і повертається до суперника. Пуант ховається навіть не в тому, що дівчина родом з Вірменії, а в тому, що вона вівця.

«Нічний портьє» / The Night Porter

В ролях: Дірк Богард, Шарлотта Ремплінг

Широко відома думка, що люди, за великим рахунком, діляться на садистів і мазохістів, Ліліана Кавані провокаційно підводить під хворобливу історичну тему: у фільмі розповідається про садомазохістських потяг між офіцером СС і ув'язненою, що виникли в концтаборі і продовжить багато років по тому. Саме час згадати про те, що велика частина Європи в тридцяті роки була зачарована нацизмом і тільки потім витіснила спогад про це в підсвідомість. А може, «Нічний портьє» і не є приводом для історичних узагальнень, а розглядати його варто просто як історію дивною і протиприродною любові — наочну ілюстрацію стокгольмського синдрому.

«Страх з'їдає душу» / Angst essen Seele auf

режисер: Райнер Вернер Фассбіндер

В ролях: Брігітте Миру, Ель Хеді бен Салем

Еммі, шістдесятлітню німецька вдова, не знаходить місця в житті: принизлива робота прибиральниці, противні сусідки, родичі-жлоби. Страх перед самотністю штовхає її в обійми Алі — марокканського гастарбайтера тридцяти з чимось років. Природно, що оточують відразу повстають проти цього дивного союзу, але тепер Еммі вже не боїться. Втім, фільм не можна назвати життєстверджуючим: в вихолощеної атмосфері німецького містечка навіть любов — це тільки ліки від відрази, не більше ніж засіб втекти від реальності.

«Імперія почуттів» ( «Корида любові») /

Ai no korrida

В ролях: Тацуя Фудзі, Ейко Масуда

«Імперія почуттів», яку в Європі назвали першим шедевром кіноеротікі, розповідає реальну історію про химерну зв'язку лібідо і мортидо. Чи то гімн плотської любові, то чи є застереження про небезпеку гедонізму і егоїзму в людських відносинах, фільм заснований на долі широко відомої в Японії повії Саду Абе, яка відчувала таку пристрасть до свого коханця, що задушила його і забрала з місця злочину його відрізаний пеніс — щоб ніколи не розлучатися з ним.

«Дев'ять з половиною тижнів» / 9½ Weeks

В ролях: Міккі Рурк, Кім Бесінгер

В середині 80-х майбутній режисер «Лоліти» Лайн зняв фільм, з якого в колективній пам'яті залишилося тільки дві сцени — стриптиз з капелюхом і фудпорно у холодильника. Але, якщо придивитися, «Дев'ять з половиною тижнів» — пронизливий і без перебільшення великий фільм про кохання, точно зловив дух епохи (такий могла б бути ідеальна екранізація «Американського психопата» Брета Істона Елліса, якщо без м'яса). Дивний яппі з пентхаусів, загадкової напівусмішкою і холодним серцем (найкрасивіша роль Міккі Рурка) купує блондинці (Бесінгер) хустку на блошиному ринку. Потім катає на каруселі, зав'язує очі, підкладає їй повію, водить чорт знає куди. Зрозуміло, все не так просто. Зрозуміло, нічим хорошим ці ігри не закінчаться. Зрозуміло, свої почуття він проявить, коли вже буде пізно.

«Їй це потрібно конче» / She's Gotta Have It

В ролях: Трейсі Камілла Джонс, Томмі Редмонд Хікс, Джон Канада Террелл

Життєрадісна дизайнерка Нола Дарлінг живе одна у величезній бруклінськой квартирі. Але дівчині не нудно, дівчину відвідують.Модель-культурист Грір, кур'єр-веселун Марс і просто хороший хлопець Джеймі по черзі лягають до неї в ліжко і щиро не розуміють, чому Нола не може вибрати когось одного. А Нола до смішного прямо заявляє, що їй просто подобається мати секс з трьома людьми, і що ви все взагалі пристали. Тепер уже великий, а тоді ще просто зухвалий режисер Спайк Лі в своєму дебютному (і, можливо, кращому) фільмі стріляє з усіх гармат: псевдодокументалістика, різні види плівки, соціальна дидактика — для того лише, щоб чіткіше проговорити очевидне. У сухому залишку — чистий Вуді Аллен: ти вже і м'язи показав, і труси на голову надів, а жінка все одно не стає ближче.

«Зміни, пов'язані смерть» / Dead Ringers

режисер: Девід Кроненберг

В ролях: Джеремі Айронс, Женев'єв Бюжо

Девід Кроненберг в своїх дослідженнях природи сексуальності очікувано дістався до, в загальному, того, звідки свого часу виліз. «Зміни, пов'язані смерть» — про двох близнюків-гінекологах з тих, що сплять з пацієнтками і нетривіально вирішують проблему відносин, які надокучає. Дійсно, коли у тебе є брат, що виглядає так само, це може бути корисним. Але одного разу до них приходить жінка, яка все розуміє і заодно оголює ту частину ідеології фільму, яку не можна переказати з усмішкою — про хиткість налагоджених схем і цілісності як найважливішому властивості особистості.

«Неймовірна правда» / Unbelievable Truth

В ролях: Едріенн Шеллі, Роберт Джон Берк

«Він згвалтував і вбив сестру моєї подруги, застрелив батька, а матір так і не знайшли» — цей та інші чутки переслідують тільки що вийшов з в'язниці геніального автомеханіка Джоша. Красива рудоволоса дівчина Одрі не знімає темних окулярів і цілими днями сидить в кафе-бібліотеці, курить і чекає принца. Принцом виявляється Джош, який, втім, з огляду на скромності і ультиматуму від начальства зближення боїться. У Одрі, до всього іншого, практично вирішена майбутнє: модельна кар'єра, квартира на Манхеттені, бойфренд-ідіот. Як це зазвичай і буває (тобто буде — це його перший фільм) у Хартлі, всім героям судилося одуматися. Крім того, що «Правда» — красиве і добре кіно про велику любов, це ще і системоутворюючий фільм для сучасного американського романтизму.

«Дикі серцем» / Wild at Heart

В ролях: Ніколас Кейдж, Лора Дерн

Кримінальник Сейлор в піджаку з крокодилової шкіри і сексапільна блондинка Лула з буржуазної родини — у всесвіті Девіда Лінча саме так виглядає ідеальна пара. Тікаючи від жорстокої матері Лули (її грає Дайан Ледд — вона дійсно мати Лори Дерн), коханці мчать в кабріолеті по нічним шосе в нікуди, через божевільний хаос дикого серцем світу. Продершись через похмуру фантасмагорію американських доріг, Сейлор і Лула знайдуть своє щастя: добра фея Лора Палмер спуститься до них з неба, і на заключних титрах Ніколас Кейдж заспіває Елвіса.

«Коханці з Нового мосту» / Les amants

du Pont-Neuf

В ролях: Дені Лаван, Жюльєт Бінош

Вуличний шаблековтач Алекс і напівсліпий художниця Мішель знайомляться на Новому мосту, закритому на ремонт і перетворився на проживання клошарів. Острівець злиднів посередині сяючого вогнями Парижа стає сценою, на якій розгортається болісна, пронизлива історія їхнього кохання: на тлі гримлять феєрверки на честь двохсотріччя Великої французької революції, а героїв кидає з відчаю в ейфорію, а потім назад. Не втримавшись на краю, вони в кінці все-таки зірвуться зі свого моста в Сену — але потім виринуть і на катері попливуть з Парижа, самі не знаючи, куди.

«Гіркий місяць» / Bitter Moon

В ролях: Пітер Койот, Емманюель Сеньє, Х'ю Грант, Крістін Скотт Томас

Молодий британський джентльмен, подорожуючи зі своєю нудною дружиною, знайомиться з американським письменником-інвалідом Оскаром, котрий обіймав сусідню каюту в пароплаві. Той починає розповідати йому історію своїх відносин з дружиною на ім'я Мімі — історію чи любові, чи то ненависті. Познайомившись, ці двоє почали з рольових ігор в пані і раба, але потім звичайний БДСМ їм набрид, і пара перейшла до більш винахідливому садизму: в результаті цього Мімі втратила ненароджену дитину, а Оскар став калікою. Майже всі фільми Поланського, особливо в його кращі роки, — про Сатану, і «Гіркий місяць» — не виняток. Любов теж має диявольську сторону: випусти цього демона — і він зруйнує не тільки тих, хто дав йому свободу, але і хто випадково опинився поруч, начебто невдачливого попутника пана Оскара.

«Жорстока гра» / The Crying Game

В ролях: Стівен Рі, Форест Уїтакер, Джей Девідсон

Полутріллер, полудрама ірландця Джордана — любителя похмурих перверсій і майбутнього автора «Інтерв'ю з вампіром».Угруповання ІРА бере в заручники чорношкірого солдата-британця (Форест Уіттакер), якому поступово починає співчувати тюремник (улюблений актор Джордана Стівен Рі). Все, що виллється з цієї дивної симпатії, — історія вже не про британсько-ірландський конфлікт, а про посттравматичний синдром, який звів разом двох несхожих людей. З одного боку — терорист, що дав слабину, ховається від колишніх колег і намагається заглянути в минуле своєї жертви. З іншого — подружка жертви, загадкова красуня з екзотичною зовнішністю. І, як з'ясовується, у них є ще дещо спільне — не просто так на саундтреку звучить головний хіт Бій Джорджа.

«Небесні створення» / Heavenly Creatures

В ролях: Кейт Уінслет, Мелані Лінскі

Багато підлітків тікають від світу дорослих, ховаючись в вигаданих світах, але мало хто заходять так далеко, як новозеландські школярки Полін і Джулієт. Спочатку батьки поблажливо ставилися до дружби дівчаток, які придумали собі казкове королівство і разом збирали листівки з кінозірками, потім занепокоїлися, а потім вже довелося кликати на допомогу священика і психолога, впевнено пообіцяв: гомосексуальність можна вилікувати, якщо ізолювати Полін і Джулієт один від одного. Барвисто знятий майбутнім режисером «Володаря кілець», цей сюжет, заснований на реальній історії з п'ятдесятих, розповідає про те, що трапляється, коли ідеальний вигаданий світ зустрічається з реальним — повним нерозуміння і забобонів.

«Розсікаючи хвилі» / Breaking the Waves

В ролях: Емілі Уотсон, Стеллан Скарсгорд

Бесс — юродивий з розкритими очима, яка вміє розмовляти з богом. Ян — її чоловік, робітник на нафтовій платформі в Північному морі. Коли в результаті аварії на виробництві Ян виявляється паралізований, Бесс вирішує, що повинна пожертвувати собою заради його лікування. Це перша частина трилогії Трієра «Золоте серце», знята ще в ті часи, коли він вірив в бога — жорстокого, суворого, але здатного на диво. «Розсікаючи хвилі» — біблійна історія про те, що бог є любов, але режисер далекий від благодушній трактування новозавітного афоризму. Чудо можна заслужити стражданням, вважає фон Трієр, і в фіналі його фільму небесні дзвони дзвонять панахиду по неупокоенний душі Бесс.

«Баффало 66» / Buffalo '66

В ролях: Вінсент Галло, Крістіна Річчі

Біллі Браун тільки що відкинувся з в'язниці, де провів п'ять років за безпідставним звинуваченням. Тепер у нього дві мети: відвідати батьків і застрелити футболіста, який продав гру в фіналі національної ліги. Для першого Біллі бере в заручниці танцівницю Лейлу, яка повинна зобразити його дружину. Лейла не тільки виконує це завдання, але і далі покірно слід за Біллі всюди, поки цей депресивний нарцис хизується талантами і кричить про свою самотність. В інтерв'ю Вінсент Галло стверджує, що в кожному своєму фільмі щосили шукає герою привід не застрелитися — в «Баффало 66» порятунком для нього в результаті виявляється саме героїня Річчі. Після півторагодинного поневіряння по брудному індустріальному місту тільки вона вкриє в обіймах безпритульного героя.

«Кримінальні коханці» / Les

amants criminels

В ролях: Наташа Рейні, Жеремі Реньє, Мікі Манойлович

Юна Аліса, слідуючи афоризму Жана Кокто, вважає, що кохання не буває, а є тільки докази любові. З такого приводу вона підмовляє свого бойфренда Люка вбити шкільного плейбоя Саїда, який нібито її домагався. Після виконання задуманого молоді люди вирушають до лісу, щоб заховати труп, — але тут на них набредает похмурий лісник зі схильністю, як з'ясується пізніше, до канібалізму. Історія розгортається з ніг на голову кілька разів: спочатку злочинці стають жертвами, потім кривава казка про Гензеля і Гретель перетворюється в дуже дивна подібність любовного трикутника.

«Диско-свині» / Disco Pigs

В ролях: Елейн Кессіді, Кілліан Мерфі

Марк і Шинед в пологовому будинку лежали в сусідніх ліжках, а потім жили в сусідніх будинках: їх спальні розділяла тонка стінка з невидимим для дорослих таємним віконцем. Все життя вони були разом — але тепер їм по шістнадцять, і щось починає ламатися. Дитяча мова, який придумали собі Свін і Свинка, вже здається безглуздим, підліткові пустощі перетворюються в хуліганські витівки, які підпадають під кримінальний кодекс. Реальність дорослому житті вторгається в дитячий світ, де для щастя достатньо тримати один одного за руки потайки від батьків і мріяти про космічні пригоди, сидячи на величезному пустельному пляжі. У свій загальний сімнадцятий день народження Шинед і Марку доводиться зробити вибір: або подорослішати, обдуривши себе і один одного, або залишитися на цьому пляжі назавжди.

«Далеко від раю» / Far From Heaven

В ролях: Джуліанна Мур, Денніс Куейд, Денніс Хейсберт

Бездоганно стилізована під мелодрами Дугласа Сірка ретроісторія про крах ідеальної родини в одноповерховій Америці. Зірка New Queer Cinema 90-х Тодд Хайнс тут вивчає красиву жінку в непростих обставинах — про яких, звичайно, можна було зняти фільм тільки постфактум, але ніяк не в 57-му, про який йде мова. З одного боку — прихована гомосексуальність, з іншого — міжрасові стосунки. Поки чоловік Кеті бродить по підпільним гей-барах, вона знаходить розраду в компанії чорношкірого садівника. Ці світи зіткнуться і яскраво спалахнуть — але ненадовго.

«Любов, що збиває з ніг» / Punch-Drunk Love

режисер: Пол Томас Андерсон

В ролях: Адам Сендлер, Емілі Уотсон

Звернувшись до кілька несподіваного для себе романтичному жанру, Пол Томас Андерсон взяв на головну роль ще більш несподіваного для нього актора — героя ніжепоясних комедій Адама Сендлера. Вибір виправдав себе: Сендлер переконливо змальовує, як любов перетворює забитого мимрить в крутого хлопця. Енергія, яку тридцятирічний продавець вантузів раніше вихлюпував в агресивні істерики, за допомогою героїні Емілі Уотсон виявляється спрямована в потрібне русло. У якийсь момент в цьому майже казковому сюжеті відбувається чудове переродження, і ось Сендлер впевненими бійцівськими прийомами розкидає чотирьох головорізів. На відміну від більшості героїв нашої вибірки, у цих двох точно все буде добре.

«Двадцять дев'ять пальм» / Twentynine Palms

В ролях: Катерина Голубєва, Девід Уіссак

Творчість похмурого Брюно Дюмона — найкраще спростування поширеної стереотипу про поголовну балакучості французів. Співвітчизник Ролана Барта, Годара і безлічі інших людей, осмислюється феномен мови, Дюмон вкрай скептичний по відношенню до можливостей вербальної комунікації. Його герої — американець і російська дівчина, які пояснюються між собою на мізерному французькою та постійно не розуміють один одного. «Ах ти погань», — кричить Катя по-російськи під час чергової сварки, «I hate you», — відповідає їй Девід; але всякий раз на допомогу їм приходить універсальна мова тіла, і герої сплітаються на каліфорнійських скелях, як персонажі «Забриски Пойнта» Антоніоні. Герої роуд-муві, примарилося європейцеві, безтурботні їздці, які так нікуди і не виїдуть з міста під назвою Двадцять Дев'ять Пальм, вони так і будуть сваритися і миритися, поки шокуючий фіналу не наздожене їх.

«Поговори з нею» / Hable con ella

режисер: Педро Альмодовар

В ролях: Хав'єр Камара, Леонор Уотлінг

У мелодрамі Альмодовара на екрані розгортаються дві любовних історії: в одній з них розповідається про журналіста і жінці-тореадора, а в іншій — про почуття медбрата Беніньо до танцівниці Алісії, за якою він доглядає. В результаті автокатастрофи дівчина впала в кому, але це не заважає не цілком адекватному Беніньо розмовляти з нею, ділитися враженнями про фільми і спектаклях і міркувати, як вони обставлять своє житло, коли вона прийде до тями. Ближче до кінця дівчина прокинеться, але Беніньо поруч з нею вже не буде, і вона навіть не буде знати про існування людини, чия любов (хоча і парадоксальним чином) повернула її до життя.

«Вічне сяйво чистого розуму» / Eternal Sunshine of the Spotless Mind

В ролях: Джим Керрі, Кейт Уінслет

Історія, написана ексцентриком Чарлі Кауфманом і знята інфантильний Мішелем Гондрі, не могла не стати головним хітом будь-якого списку голлівудської поп-романтики. Каруселлю флешбеків і сюжетних поворотів нам розповідають історію про те, як Кейт Уінслет і плюшевий Джим Керрі любили один одного, посварилися, стерли собі пам'ять в спеціальній конторі мозгоправов, а потім все одно зустрілися ще раз. Гондрі спритно населяє простір фільму своїм фанерно-пінопластовим реквізитом, Кауфман майстерно закручує сюжетні лінії, щоб в результаті виявилося, що це фільм про просте і найголовніше.

«За кадром» / Offscreen

В ролях: Ніколас Бро, Олені Марія Крістенсен

Шлюб актора Ніколаса Бро з актрисою Олені Марією Крістенсен переживає не найкращі часи. Але Ніколас впевнений, що їх любов сильніше тимчасових сімейних негараздів, і вирішує створити пам'ятник цій любові. У свого друга, режисера Кристоффера Бое, він бере в борг камеру і починає знімати фільм про себе і дружину. Згодом ідея все більше захоплює його, і коли дружина йде від Ніколаса, він починає її переслідувати, поступово втрачаючи розум, а потім остаточно занурюється в божевілля. Те, що ми бачимо, — це і є що вийшов в результаті фільм про любов: збройну камерою, але від того лише більш сліпу.

«Самогубці: історія кохання» / Wristcutters:

A Love Story

В ролях: Патрік Фьюджит, шеннін соссамон

Юнак на ім'я Зіа, перерізавши вени, потрапляє в спеціальний загробний світ для самогубців: там все так же, як у нас, тільки кольору бляклі, на небі немає зірок, а Том Вейтс очолює хіпових комуну.Спочатку Зіа шукає в цьому своєрідному лімбі свою дівчину, але по дорозі знаходить їй на заміну героінщіцу, загиблу від передозування (це не було самогубством, тому вона намагається знайти місцева влада і виправити помилку). Фільм не сказати, що багато говорить з кінематографічної точки зору, зате мрійливо повідомляє, що якщо ви перерізали собі вени від нещасливого кохання — не факт, що всі на цьому закінчиться.

«Коханці» / Two Lovers

В ролях: Хоакін Фенікс, Гвінет Пелтроу

Житель Брайтон-Біч на ім'я Леонард — дивний молодий чоловік. У свої тридцять з чимось він живе з батьками, працює в татовій хімчистці кур'єром і має за плечима кілька спроб самогубства. Леонард страждає від біполярного афективного розладу, і за злою іронією долі його серцю доведеться так само метатися між двома жінками, як і його розум метається між депресією і ейфорією. Посватав батьками благополучна Сандра зробить його спадкоємцем спільного бізнесу, але Леонарда тягне до Мішель — нещасливою наркоманці на утриманні у противного одруженого капіталіста. «Коханці» зняті за мотивами «Білих ночей» Достоєвського — цього можна і не помітити за банальністю сюжетної лінії; але цю банальність Джеймс Грей і його актори долають тонкістю виконання і щемливої ​​сумом інтонації.

«Спрага» / Bakjwi

В ролях: Сон Канха, Кім Окпін

Черпаючи натхнення в європейській культурі, режисер «Олдбоя» Пак Чханук в «Спрага» залишається вірним екстремального корейському стилю. Священик-вампір у виконанні головної національної зірки Сона Канха НЕ блищить на сонці, як Роберт Паттінсон, а покривається струпами в відсутність людської крові. Заради того, щоб бути зі своєю коханою, він спочатку порушує целібат, потім вбиває її чоловіка-ідіота і ще кілька людей. Все це, зрозуміло, показано в мальовничих подробицях, що не заважає «Спрага» залишатися фільмом про жіночу підступність і інших вічні цінності.

«Вхід у порожнечу» / Enter the Void

В ролях: Пас де ла Уерта, Натаніель Браун

Лінда і Оскар — брат і сестра, експати в неприютно неоновому Токіо. Вони присягнулися один одному ніколи не розлучатися, і навіть коли Оскар в результаті підстави отримує поліцейську кулю в туалеті нічного клубу, він не залишає Лінду: його душа відділяється від тіла і нескінченно літає над вулицями темного мегаполісу, виглядаючи сестру, щоб потім нарешті злитися з нею в фіналі.«Вхід у порожнечу» — майже тригодинний бед-тріп, фінал якого не виходить назвати хорошим, але вже точно можна назвати екстатичним: фільм про кохання брата і сестри закінчується (в прямому сенсі) оргазмом, за яким — спалах світла і початок нового життя.

Текст: Андрій Карташов, Олег Баранов, Ольга Страховськи

Розкажіть друзям

Цікаві статті

Перука смерті: Чому потрібно дивитися «Воно» — кращий хоррор десятиліття

У головних ролях: Елізабет Мосс і її кращі фільми

Голлівудське відбілювання: «Зошит смерті» як перша жертва вайтвошінга

Не дуже страшне кіно: 10 хорроров для тих, хто легко лякається

Коментарі

© 2017 Wonderzine. Інтернет-сайт для дівчат про стиль, красу і розвагах. Використання матеріалів Wonderzine дозволено тільки за попередньою згодою правовласників. Всі права на картинки і тексти належать їх авторам.

Сайт може містити контент, не призначений для осіб молодше 16 років.